Вітаю вас в блозі Вікторії Демченко, вчителя основ здоров'я ЗЗСО № 5 м. Токмака Запорізької області.
Сподіваюсь, що на сторінках блогу ви знайдете багато цікавої та корисної інформації.

29/09/2015

 Створюємо позитивний настрій на новий навчальний рік.
Створюємо позитивний настрій на новий навчальний рік.
Шановні колеги! Напередодні професійного свята Дня Вчителя, я від усієї душі бажаю вам витримки, толерантності , оптимізму, здоров’я!
З радістю поспішайте вранці до школи , а ввечері додому до родинного кола! Нових вам сил та натхнення! Гарного настрою на весь навчальний рік!





Сподіваюсь що наступні поради допоможуть вам позитивно сприймати сьогодення та долати повсякденні труднощі.
 Скажіть собі:
Саме сьогодні я буду щасливий. Щастя всередині нас , воно не результат зовнішніх обставин, людини щаслива настільки , наскільки вона вирішила бути щасливою.
Саме сьогодні я подбаю про свій організм, зроблю зарядку, буду доглядати за своїм тілом.
Саме сьогодні я пристосуюсь до життя , яке оточує мене, і не буду намагатися пристосуватися до своїх бажань. Я прийму обставини такими якими вони є.
Саме сьогодні  я приділю увагу розвитку свого розуму, вивчу що-небудь корисне.
Саме сьогодні я займусь моральним самовдосконаленням , для цього зроблю щось добре , корисне конкретній людині і зроблю справи, які не хочу робити.
Саме сьогодні я буду до всіх доброзичливим .
Саме сьогодні я буду жити тільки нинішнім днем , не намагаючись розв’язати проблеми всього мого життя відразу, я з легкістю виконаю будь-яку рутинну роботу.
Саме сьогодні я проведу півгодини в спокої і самоті й спробую розслабитися.

Саме сьогодні буду радіти життю й буду щасливим . Я буду любити й вірити ,що ті , кого  люблю , люблять мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар