Захисти себе та
близьких від куріння.
При
вивченні теми «Шкідливість паління» в 6 класі учні отримують знання про куріння
та його вплив на організм людини, що допоможе їм уникнути небезпеки.
Підлітки повинні усвідомлювати наслідки ризикованої поведінки. Та після отриманої інформації зробити для себе правильний вибір. На початку уроку проводжу мозковий штурм «Чому люди палять?» Інформаційне повідомлення: «Основна небезпека тютюнопаління для підлітків». Небезпека тютюнопаління у тому, що воно асоціюється з дорослим життям, приналежністю до компанії, самовираженню, задоволенням, не відчувається небезпека для здоров’я у молодому віці.
Підлітки повинні усвідомлювати наслідки ризикованої поведінки. Та після отриманої інформації зробити для себе правильний вибір. На початку уроку проводжу мозковий штурм «Чому люди палять?» Інформаційне повідомлення: «Основна небезпека тютюнопаління для підлітків». Небезпека тютюнопаління у тому, що воно асоціюється з дорослим життям, приналежністю до компанії, самовираженню, задоволенням, не відчувається небезпека для здоров’я у молодому віці.
Наступна
інтерактивна вправа «Займи позицію». Учні,дотримуючи певної послідовності своїх
висловлювань, займають певну позицію щодо куріння і обґрунтовано доводять ці
міркування .
Прикладом
є такі висловлювання учнів:
«Я
проти того, щоб люди палили в приміщеннях»
…тому,
що куріння шкідливе як для курців , так і для людей , які перебувають у цьому
приміщенні;
…дослідження
показали ,що пасивне куріння призводить до раку.
Деякі учні заздалегідь приготувалися до уроку. Наприклад, учениця 6-Б класу Хоменко Вероніка підготувала презентацію про шкідливість паління.
Немає коментарів:
Дописати коментар