Відкритий урок у 6 класі.
Значення води й харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливості харчування в підлітковому віці.
Обираючи тему для свого відкритого уроку, я досить довго розмірковувала про те, яка тема найбільш актуальна для підлітків цього віку. Спостерігаючи кожного дня у школі за нашими учнями, зробила висновки, що наші діти у своєї більшості мають нездорові харчові звички. Організм дитини ще досить слабкий, будь-яка необережна дія може спричинити дисбаланс у цій край тендітній системі . Травна система дитини особливо схильна до різного роду загроз, адже дитина тільки вчиться їсти дорослу їжу, тому деякі продукти можуть бути для неї шкідливими. Основна мета мого уроку: ознайомити учнів зі складом продуктів харчування підлітків відповідно до їхнього віку, принципами раціонального харчування ; навчити відрізняти корисну їжу від тієї , що може нашкодити здоров’ю, як правильно розподіляти їжу впродовж дня , у якій кількості вживати воду; розвивати вміння відрізняти корисну їжу від тієї , що може зашкодити здоров’ю; виховувати культуру споживання їжі. Слід зауважити , що урок був проведений з використанням інтерактивної дошки SMART. Серед використаних методів на уроці найбільшу ефективність мали: обговорення притчи, мозковий штурм, обговорення ситуації, різні види практичних вправ, міні-лекція, інтерактивні вправи на дошці SMART.
Значення води й харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливості харчування в підлітковому віці.
Обираючи тему для свого відкритого уроку, я досить довго розмірковувала про те, яка тема найбільш актуальна для підлітків цього віку. Спостерігаючи кожного дня у школі за нашими учнями, зробила висновки, що наші діти у своєї більшості мають нездорові харчові звички. Організм дитини ще досить слабкий, будь-яка необережна дія може спричинити дисбаланс у цій край тендітній системі . Травна система дитини особливо схильна до різного роду загроз, адже дитина тільки вчиться їсти дорослу їжу, тому деякі продукти можуть бути для неї шкідливими. Основна мета мого уроку: ознайомити учнів зі складом продуктів харчування підлітків відповідно до їхнього віку, принципами раціонального харчування ; навчити відрізняти корисну їжу від тієї , що може нашкодити здоров’ю, як правильно розподіляти їжу впродовж дня , у якій кількості вживати воду; розвивати вміння відрізняти корисну їжу від тієї , що може зашкодити здоров’ю; виховувати культуру споживання їжі. Слід зауважити , що урок був проведений з використанням інтерактивної дошки SMART. Серед використаних методів на уроці найбільшу ефективність мали: обговорення притчи, мозковий штурм, обговорення ситуації, різні види практичних вправ, міні-лекція, інтерактивні вправи на дошці SMART.
Немає коментарів:
Дописати коментар