Вітаю вас в блозі Вікторії Демченко, вчителя основ здоров'я ЗЗСО № 5 м. Токмака Запорізької області.
Сподіваюсь, що на сторінках блогу ви знайдете багато цікавої та корисної інформації.

22/10/2017

Урок- подорож "Цікавими стежинками до країни міцного Здоров'я"












Щоб бути здоровим, енергійним, творчо активним, не скорочувати власного життя, варто змолоду боротися за збереження і поліпшення свого здоров'я. Адже людина сама творець свого здоров'я

Цьогорічний Всеукраїнський місячник шкільних бібіліотек проходить під гаслом "Шкільна бібліотека- за здоровий спосіб житття". У рамках цієї події  спільно з бібліотекарем школи Симоненко Галиною Вікторівною було проведено  урок- подорож "Цікавими стежинками до країни міцного Здоров'я".

Щоб бути здоровим, енергійним, творчо активним, не скорочувати власного життя, варто змолоду зберігати, зміцнювати своє  здоров'я. Адже людина сама творець свого здоров'я. Саме це було провідною ідеєю заходу.

Учні разом з гостем Здоров'ячком проходили чарівними стежинками до країни Здоров'я, виконуючи різноманітні завдання на стежинках .
Стежина "Їжа - джерело росту і здоров'я", "Гігієна", "Прислів'я та приказки про здоров'я".
А на конкурсах "Кращій мім", "Приготуй смачну страву" діти демонстрували свої здібності.

Наприкінці заходу Здоров'ячок подарував кожному квіточку здоров'я.
..Всім , всім міцного здоров'я











Немає коментарів:

Дописати коментар