Вітаю вас в блозі Вікторії Демченко, вчителя основ здоров'я ЗЗСО № 5 м. Токмака Запорізької області.
Сподіваюсь, що на сторінках блогу ви знайдете багато цікавої та корисної інформації.

18/02/2018

Cкейтчноутінг на уроці
 Останнім часом доводилося не раз чути про скетчноутінг. Вам, мабуть, також. І так, що ж ховається за цим заплутаним словом?






Назва «скетчноутінг», як можна здогадатися, складається з двох англійських слів: sketch – ескіз, note – нотувати. Виходить, усе зовсім просто: нотатки-ескізи.
Скетчноутінг – це можливість коротко та швидко фіксувати ідеї, з’єднувати їх, а потім презентувати візуально. Це гарний спосіб продумати все в деталях та поглянути на проект з різних боків.
Вам може здатися, що скетчноутінг – справа надзвичайно складна і не варта старань. Адже художник з вас ніякий, а весь процес займе забагато часу. Насправді початок – це найскладніший етап, коли приступаєш до будь-якої креативної роботи. А якщо ви любите малювати чи розфарбовувати малюнки – все інше просто справа часу.
Адже , скетчі нам знайомі. Згадайте, як деякі люди під час лекцій щось малюють , може для того щоб зайняти руки, думки. Якщо ж малювати за доповідачем з метою зафіксувати зміст висловлювання, то це буде скетч.
Отримана нами інформація запам'ятовується краще у багатьох саме за рахунок  візуалізації. Якщо згадати освітній процес, то всім відомі презентаціі, відео, інфографіка, буклети широко використовуються викладачами.
Піктограми, графічні замальовки- це прийоми запам'ятовування, набирають популярності під час презентацій , тренінгів, нарад.

З огляду  використання цього прийому на уроках він  буде доцільним на етапі закріплення вивченого матеріалу. Наприклад, при вивченні теми "Сам вдома" та "Сам надворі" у 5 класі діти намалювали правила, які запам'ятали.





















Немає коментарів:

Дописати коментар