Останнім
часом доводилося не раз чути про скетчноутінг. Вам, мабуть, також. І так, що ж
ховається за цим заплутаним словом?
Назва
«скетчноутінг», як можна здогадатися, складається з двох англійських слів: sketch –
ескіз, note –
нотувати. Виходить, усе зовсім просто: нотатки-ескізи.
Скетчноутінг – це можливість коротко та
швидко фіксувати ідеї, з’єднувати їх, а потім презентувати візуально. Це гарний
спосіб продумати все в деталях та поглянути на проект з різних боків.
Вам може здатися, що
скетчноутінг – справа надзвичайно складна і не варта старань. Адже художник з
вас ніякий, а весь процес займе забагато часу. Насправді початок – це
найскладніший етап, коли приступаєш до будь-якої креативної роботи. А якщо ви
любите малювати чи розфарбовувати малюнки – все інше просто справа часу.
Адже , скетчі нам знайомі.
Згадайте, як деякі люди під час лекцій щось малюють , може для того щоб зайняти
руки, думки. Якщо ж малювати за доповідачем з метою зафіксувати зміст висловлювання, то
це буде скетч.
Отримана нами інформація запам'ятовується краще у
багатьох саме за рахунок візуалізації. Якщо
згадати освітній процес, то всім відомі презентаціі, відео, інфографіка,
буклети широко використовуються викладачами.
Піктограми, графічні замальовки- це прийоми запам'ятовування, набирають популярності під час презентацій ,
тренінгів, нарад.
З огляду використання цього прийому
на уроках він буде доцільним на етапі
закріплення вивченого матеріалу. Наприклад, при вивченні теми "Сам
вдома" та "Сам надворі" у 5 класі діти намалювали правила, які
запам'ятали.
Немає коментарів:
Дописати коментар